poniedziałek, 4 marca 2013

Wyzwanie #39 - Wiosna, ach to ty!

 Witam wszystkich serdecznie!
Cieszę się, że możemy znowu się spotkać przy okazji kolejnego wyzwania Scrapgangu. Od jakiegoś czasu, chyba z tęsknoty za wiosną, chodzi za mną uparcie tekst Marka Grechuty:

Dzisiaj rano, niespodzianie,
Zapukała do mych drzwi,
Wcześniej niż oczekiwałem
Przyszły te cieplejsze dni.


Zdjąłem z niej zmoknięte palto,
Posadziłem vis-a-vis,
Zapachniało, zajaśniało,
Wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna-
Ach, to ty!

Prawda, że bardzo na czasie?
Postanowiłam więc uczynić z tego tekstu motto naszego kolejnego wyzwania :) Tym razem czekamy na Wasze prace pełne wiosennych kolorów, smaków i zapachów, krzyczących: Wiosna, ach to ty!
Pole do popisu macie nieograniczone więc do dzieła!


Oto kilka inspiracji naszego DT

Mapowska:


Chimera:


Szara:


Monika1011:


Cudaczek:


Rysa:




Pozdrawiam
Cudaczek DT Scrapgang



8 komentarzy:

  1. Ten tekst jest zawsze co roku na czasie i chyba nigdy się nie znudzi.Wyzwanie radosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wiosenne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dodaję wiosenna pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie.1
    Jestem opiekunem szkolnej pracowni scrapbookingu przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 1 w Piekarach Śląskich.
    Na wszystkich zajęciach (każdy piątek) podsuwam dzieciom różne wyzwania, z którymi mogą się zmierzyć.
    15 marca 2013 jedna z uczennic - 7 - latka wykonała pracę na to wyzwanie. Niestety zapomniałam o tym i nie opublikowałam tego zdjęcia na blogu pracowni. Zrobiłam to dopiero przed chwilą: http://szkolnapracownia.blogspot.com/2013/03/wiosna-ach-to-ty.html Mieliśmy w szkole wizytę krajów partnerskich z programu Comenius i ogólnie dużo się działo.
    Czy jest taka możliwość by wyjątkowo wziąć pod uwagę także jej karteczkę? To jej najładniejsza kartka z wszystkich, które do tej pory wykonała. Samodzielnie wybrała kolorystykę, papier i koncepcję kartki. Obecnie jest naszą najmłodszą uczestniczką.
    Jako dowód mogę przesłać na maila oryginalne zdjęcie kartki - we właściwościach zdjęcia znajduje się data wykonania zdjęcia.

    Proszę o odpowiedź na mojego maila: magdalenardo@gmail.com

    Pozdrawiam,
    Magdalena Dzierżak - Man

    OdpowiedzUsuń