czwartek, 16 lutego 2012

Wyniki wyzwania #11 i nasze pierwsze TOP3!! :)

Witam Was w ten szczególny czwartek! Dziś pierwszy raz ogłaszamy na naszym blogu TOP3 - za wyzwanie #11 "Jestem na TAG" :) Zgłosiłyście w tym wyzwaniu 10 pięknych, oryginalnych prac, wszystkie Wasze prace spełniały wymagania wyzwania, bardzo Wam za to dziękuję :)



Przepraszam, że wyniki pojawiają się tak późno, ale na swoje usprawiedliwienie powiem, że musiałam dziś zostać dłużej w pracy ;) Koniec gadania, przejdźmy do podsumowania :D

Po Scrapgangowych naradach i podliczeniu wszystkich oddanych przez nas głosów jest mi niezmiernie miło, iż laureatkami naszego pierwszego scrapgangowego TOP3 zostają (kolejność wymienienia przypadkowa):

Ela17

Szafirek

MuzaJo

Serdecznie gratulujemy!! :)

Mamy dla Was takie śliczne, oryginalne bannerki, stworzone specjalnie na tę okazję przez naszą przezdolną specjalistkę od grafiki - Rysę :D
Bardzo proszę, oto i one - Wasze w pełni zasłużone bannerki, niech każda poczęstuje się swoim własnym! ;D



7 komentarzy:

  1. gratulacje...
    zresztą w pełni zasłużone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie ciesze za wyróżnienie-DZIEKUJE,gratuluję takze pozostałym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo dziekuję za wyróżnienie:D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie!!! Tylko mam takie pytanie czy ja jestem slepa czy nie bylo wynikow wyzwan ze konca zeszlego roku?

    OdpowiedzUsuń
  6. dagetART MK już pisała przy poprzednich postach: wyróżnienie zostało wprowadzone teraz, obowiązuje więc od wyzwania tagowego i będzie obowiązywało we wszystkich następnych. wstecz niestety nie
    odbędzie się jedynie losowanie mini nagrody za pierwszą kolejkę wyzwań, nie jestem w stanie teraz napisać kiedy dokładnie się odbędzie.

    pozdrawiam i zapraszam do udziału w aktualnym wyzwaniu: "zielono mi"

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa, rozumiem, czytalam ale widac bez zrozumienia hehhe, dziekuje za wytluaczenie jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń